Fra leverandør til kunde på 90 minutter
- Vi vil ta dere med på en reise gjennom hele verdikjeden og belyse hvilke systemer, tiltak og strategier som ligger bak veien mot suksess.
Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Det forteller Maiken Therese Kallesen, salgssjef i Apport Systems som inviterer til webinaret: Fra leverandør til kunde på 90 minutter, 26. januar 2021.
Kallesen spør om hvilke kriterier som står sentralt for å oppnå en kostnadseffektiv og robust verdikjede.
- Og hvordan skal vi på best mulig måte omstille oss i henhold til forandringene i markedet? Her finnes det ikke noe enkelt svar, men webinaret skal gjennom eksperter belyse hva som sksjer på fagfeltet. I tillegg er det flere bransjer som kan lære av de som har opplevd mest motgang med Covid-19, sier Kallesen og fortsetter:
Må være proaktiv
- I et marked med raske omstillinger og stadig endrende kundebehov muliggjort av teknologiutviklingen, så må vi være proaktiv i vår strategiske tenkning for å kunne henge med og videreutvikle oss i takt med kundenes ønsker. Spesielt har servicebransjen hatt store utfordringer. Det som ofte karakteriserer suksess, er hvordan man har klart å manøvrere i motvind og hva man har lært på veien, sier salgssjef Maiken Therese Kallesen i Apport Systems.
I kraftig omstilling
På programmet står Blue Ridge Planleggingsløsninger. Servicehandelen er under kraftig omstilling, noe som stiller store krav til planleggingssystemer.
Det stilles krav om en robust og effektiv logistikk i en bransje med høye krav.
Jan van der Burg, adm. direktør i Servicegrossistene stiller spørsmålet: Hvordan COVID-19 resulterte i akselererende endringer i kundeadferd i servicemarkedet
Iman Winkelman, leder i Virke Servicehandel, spør: Hvordan se muligheter i et stadig tøffere marked?
Og representant fra Consignor gir et innblikk i den beste kundereisen med dynamiske fraktvalg i nettbutikken.
Webinaret går over Teams mellom kl. 09:30 - 11:00.