PostNord på Facebook
PostNord har utvidet kundeservicen med egen Facebook-side.
Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
- Hovedfokus er å hjelpe forbrukerne ved å svare på spørsmål, og løse problemer som oppstår hos oss, sier Head of Customer Relation, Ayse Davidsen.
Hun understreker videre:
- Ved å være aktive på Facebook ønsker vi å skape en god relasjon med kundene og våre sluttforbrukere gjennom å vise at vi er tilgjengelige og pålitelige, og at vi lytter til dem, sier Davidsen.
Åpner for spørsmål
Ifølge Davidsen ønsker PostNord, gjennom Facebook, å styrke posisjonen som ekspert innen e-handel, og åpne for spørsmål og svar innen varedistribusjon- og omnikanal-løsninger.
– Vi ønsker å posisjonere PostNord Norge som ledende aktør innen effektive logistikk- og kommunikasjonsløsninger i Norden. Vi vil fremstå som et nordisk konsern fullt på høyde med våre sterkeste konkurrenter, sier Davidsen.